STAP-budget.nl gaat verder als Opleidingvinden.nl
Vind je opleiding met kwaliteitskeurmerk en blijf op de hoogte van nieuwe subsidies op Opleidingvinden.nl.
Training Overtuigen op social media
€ 961,95
incl. BTW
Lesgeld
€ 795,00
Totaal excl. BTW
€ 795,00
BTW
€ 166,95
Totaal incl. BTW
€ 961,95
Hoe kun je via LinkedIn, Instagram, Facebook en andere social media gedrag beïnvloeden? Wat te doen om je doelgroep te verleiden tot sneller “ja” zeggen tegen je aanbod, en hoe doe je dit op een authentieke en ethische wijze? Ga in deze unieke, interactieve training met onder andere de beïnvloedingsprincipes van Cialdini aan de slag!
In de training Overtuigen op social media maak je uitgebreid kennis met Cialdini’s wetenschappelijk bewezen principes: (1) wederkerigheid, (2) toewijding
Hoe kun je via LinkedIn, Instagram, Facebook en andere social media gedrag beïnvloeden? Wat te doen om je doelgroep te verleiden tot sneller “ja” zeggen tegen je aanbod, en hoe doe je dit op een authentieke en ethische wijze? Ga in deze unieke, interactieve training met onder andere de beïnvloedingsprincipes van Cialdini aan de slag!
In de training Overtuigen op social media maak je uitgebreid kennis met Cialdini’s wetenschappelijk bewezen principes: (1) wederkerigheid, (2) toewijding en consistentie, (3) sociale bewijskracht. (4) sympathie, (5) autoriteit, (6) schaarste en (7) eenheid. Je ontdekt hoe je met het toepassen ervan het onbewuste denken van mensen kunt overtuigen en beïnvloeden, en zo zorgt voor meer kliks naar je website, conversie en sales.
Deze training Overtuigen op social media is voor iedereen die potentiële klanten via LinkedIn, Facebook, Instagram en andere social media wil beïnvloeden. Denk aan: (content)marketeers, copywriters, ondernemers, zzp’ers en managers.
Voor deze training gaan we uit van hbo-denkniveau.
- Je kent de 7 beïnvloedingswapens van Cialdini
- Je begrijpt hoe het menselijk brein werkt, en hoe je dit met beïnvloedingspsychologie kunt prikkelen en overtuigen
- Je hebt handvatten om alle principes effectief en ethisch verantwoord toe te passen
- Je hebt een of meerdere principes uitgewerkt voor je eigen social media
- Je kunt je doelgroep overtuigen en sneller verleiden tot een “ja”
Tijdens de training Overtuigen op social media komen de volgende onderwerpen aan bod:
- Neuromarketing vs. beïnvloedingspsychologie
- Hoe werkt ons brein?
- Je doelgroep verleiden
- De 7 beïnvloedingsprincipes van Cialdini inzetten via social media
- Aan de slag met het uitwerken van een van of meerdere principes
- Prikkel het brein van je lezer met beïnvloedingspychologie
- Beïnvloedingstips voor je persoonlijk profiel
- De kracht van storytelling
- De kracht van specifieke woorden en getallen
- Uitleg heuristieken
- Het HALO- en HORN-effect?
- Ethiek: de grenzen van online beïnvloeden
Praktisch
De training kent startmomenten op locatie en in de virtual classroom. Benieuwd naar de praktische informatie over jouw deelname?
Op locatie
- Nodig tijdens training: een laptop of tablet.
- Voorafgaand aan de training vindt een intake plaats met de trainer.
- Uitgebreide lunch, hapjes en drankjes zijn inbegrepen.
- De groep bestaat uit maximaal 12 personen.
- Studiemateriaal inbegrepen.
Virtual classroom
- Nodig tijdens training: een laptop of tablet met een stabiele internetverbinding die geschikt is voor videobellen. Het is aan te raden een headset te gebruiken met een goed werkende microfoon.
- Voorafgaand aan de training vindt een intake plaats met de trainer.
- De groep bestaat uit maximaal 12 personen.
- Interactief: voldoende gelegenheid om vragen te stellen, cases in te brengen en mee te denken met je medecursisten.
- Studiemateriaal inbegrepen.
Vind je opleiding met kwaliteitskeurmerk en blijf op de hoogte van nieuwe subsidies op Opleidingvinden.nl.