Jump
Ontdek wat deze STAP Opleiding jou kan bieden!

Training Google Ads Display

Ga aan de slag met Display, video en remarketing
Deelnemerskosten
€ 834,90
incl. btw
Start- en einddatum individueel op locatie of online
Start:
15-12-2022
Eind:
15-12-2022
Locatie:
Utrecht
Inschrijving:
Er is nog plek
Opleidingsinformatie
Opleidingssoort
Training
Opleidingsmethode
Individueel op locatie of online
Type certificaat/diploma
Certificaat
Naam
Certificaat
Opleidingsduur
1 dag
Aantal lesdagen
1
Max. deelnemers
10
Tijdstip
Overdag
Taal in opleiding
Nederlands
Ga aan de slag met Display, video en remarketing
Training Google Ads Display
Training Google Ads Display

Heb je de basis van Google Ads onder de knie, en wil je leren hoe je optimaal adverteert via Google? Hoe zet je advertenties tegen elkaar af en wat kun je met extensies? Hoe maak je campagnes in Google Display Netwerk en YouTube, en hoe zet je een remarketingstrategie op?

Tijdens de training Google Ads Display maak je kennis met geavanceerde functionaliteiten als segmentatie en remarketing. Je maakt hele gerichte SEA-campagnes in het Display Netwerk van Google en duikt in de analysemo

...

Heb je de basis van Google Ads onder de knie, en wil je leren hoe je optimaal adverteert via Google? Hoe zet je advertenties tegen elkaar af en wat kun je met extensies? Hoe maak je campagnes in Google Display Netwerk en YouTube, en hoe zet je een remarketingstrategie op?

Tijdens de training Google Ads Display maak je kennis met geavanceerde functionaliteiten als segmentatie en remarketing. Je maakt hele gerichte SEA-campagnes in het Display Netwerk van Google en duikt in de analysemogelijkheden van Google Analytics en Ads.

 

De training Google Ads Display is bedoeld voor iedereen die optimaal wil adverteren via Google Ads. Denk aan: (online) marketeers, account managers, communicatie-adviseurs en communicatiemedewerkers.

Voor deze training dien je over de volgende basiskennis te beschikken:

  • Het verschil tussen campagnes, advertentiegroepen, zoekwoorden en advertenties
  • Campagne opzetten voor het Google Zoeknetwerk.
  • Campagne-instellingen, zoals targetten op locaties, talen en netwerken.
  • Biedopties, advertentieplanning en advertentieroulatie.
  • Goede structuur opbouwen in je Ads-account.
  • Conversies meten in je Ads-account.
  • Er is een Google Analytics-account gekoppeld aan je Ads-account.
  • De impact van ‘kwaliteitsscore’ op je campagnes.

Voor deze training gaan we uit van hbo-denkniveau.

 

  • Je kent alle benodigde functionaliteiten voor het maken van succesvolle Ads-campagnes
  • Je kunt campagnes opzetten in het Google Display Netwerk en YouTube
  • Je kent de kansen (én valkuilen) van remarketing en weet hoe en wanneer die in te zetten
  • Je weet wat advertentie-extensies zijn en welke mogelijkheden ze bieden
  • Je kunt uitgebreide analyses uitvoeren in Google Ads en Analytics

 

Tijdens de training Google Ads Display komen de volgende onderwerpen aan bod:

  • De belangrijkste basisprincipes van SEA op een rij
  • Succesvolle campagnes opzetten voor het Google Display Netwerk
  • Succesvolle campagnes opzetten voor YouTube
  • Geavanceerde Ads-tools om nog meer uit bestaande campagnes te halen
  • Een succesvolle remarketingstrategie opzetten
  • Advertentie-extensies
  • Analysemogelijkheden in Google Ads en Google Analytics
  • De mogelijkheden in Ads die eraan zitten te komen

 

Lees meer
Hoe vraag ik STAP-budget aan?
1
Stap 1: Reserveer je plek
Klik rechtsboven op de gele knop 'Ik wil me aanmelden' en ga naar website van de aanbieder en meld je vandaag nog aan voor de opleiding om je plek te reserveren.
2
Stap 2: Ontvang je STAP-aanmeldingsbewijs
Na je aanmelding bij de opleider ontvang je van de opleider een STAP-aanmeldingsbewijs dat je nodig hebt voor je STAP-aanvraag bij UWV.
3
Stap 3: Vraag STAP-budget aan!
Start op 2 januari vlak voor 10.00 uur je STAP-aanvraag bij UWV, want op=op! Meld je aan voor onze nieuwsbrief zodat we je een reminder kunnen sturen.
Aanbieder
Frankwatching Academy is de #1 opleider in marketing en communicatie. Deelnemers beoordelen 150+ trainingen en opleidingen op het vlak van o.a. advertising, content en social gemiddeld met een 8,3.
Frankwatching bv
Frankwatching bv
NRTO
Ik heb een vraag aan deze aanbieder
Lees hier ons Privacy statement