STAP-budget.nl gaat verder als Opleidingvinden.nl


Vind je opleiding met kwaliteitskeurmerk en blijf op de hoogte van nieuwe subsidies op Opleidingvinden.nl.

Training De monteur als ambassadeur

Effectief omgaan met wensen, verwachtingen en weerstand van klanten. Speciaal voor (service)monteurs
Deelnemerskosten

€ 1.324,95

incl. BTW

Fill 1 Copy 5

Lesgeld

€ 895,00

Studiematerialen

€ 90,00

Locatiekosten (zaalhuur, apparatuur e.d.)

€ 110,00

Totaal excl. BTW

€ 1.095,00

BTW

€ 229,95

Totaal incl. BTW

€ 1.324,95

Startdata in een groep op locatie en online
Locatie:
CAPELLE AAN DEN IJSSEL
Locatie:
UTRECHT
Locatie:
'S-HERTOGENBOSCH
Opleidingsinformatie
Opleidingssoort
Training
Opleidingsmethode
In een groep op locatie
Type certificaat/diploma
Certificaat
Naam
Certificaat training De monteur als ambassadeur
Opleidingsduur
2 dagen
Aantal lesdagen
2
Min. deelnemers
6
Max. deelnemers
15
Studiebelastingsuren
24 per opleiding
Tijdstip
Overdag
Taal in opleiding
Nederlands
Vooropleiding en toelatingscriteria
Vooropleiding
Er is geen bepaalde vooropleiding nodig
Effectief omgaan met wensen, verwachtingen en weerstand van klanten. Speciaal voor (service)monteurs
Training De monteur als ambassadeur
Training De monteur als ambassadeur

Inleiding training De monteur als ambassadeur

Technische kennis alleen is tegenwoordig niet meer voldoende om klanten te winnen en behouden. Want laten we eerlijk zijn: de meeste concurrenten hebben ook voldoende technische kennis. Daarmee onderscheid je je niet meer. Wil je als (service)monteur professionele service bieden en uitstekend klantgericht handelen? Schrijf je dan in voor de training De monteur als ambassadeur!

Voor wie is de training De monteur als ambassadeur

...

Inleiding training De monteur als ambassadeur

Technische kennis alleen is tegenwoordig niet meer voldoende om klanten te winnen en behouden. Want laten we eerlijk zijn: de meeste concurrenten hebben ook voldoende technische kennis. Daarmee onderscheid je je niet meer. Wil je als (service)monteur professionele service bieden en uitstekend klantgericht handelen? Schrijf je dan in voor de training De monteur als ambassadeur!

Voor wie is de training De monteur als ambassadeur

Je bent werkzaam als (service)monteur en je wilt jouw vaardigheden op het gebied van klantgerichtheid en service verbeteren en adequaat reageren op (lastige) klantsituaties. Je hebt geen specifieke voorkennis of ervaring nodig.

Wat ontwikkel ik tijdens de training De monteur als ambassadeur

Na het volgen van de training De monteur als ambassadeur:

  • Heb je inzicht in de invloed die jouw gedrag heeft op de tevredenheid van de klant.
  • Herken je jouw persoonlijke kwaliteiten en verbeterpunten.
  • Kun je jouw bedrijf op een representatieve manier vertegenwoordigen in diverse situaties.
  • Heb je plezier en enthousiasme gevonden in het ambassadeurschap.
  • Herken je belangrijke aandachtspunten van het ambassadeurschap tijdens een klantenbezoek.
  • Voer je in uiteenlopende situaties klantgesprekken die voldoen aan hun verwachtingen of deze zelfs overtreffen.
  • Ga je op klantgerichte wijze om met klachten, ongenoegen en weerstand.

Competenties

Je versterkt deze competenties:

  • Klantgerichtheid
  • Gespreksvaardigheid
  • Samenwerken
  • Luisteren
  • Assertiviteit

Praktijkcoaching

Praktijkcoaching is ontworpen om je te ondersteunen bij het effectief toepassen van je opgedane kennis en vaardigheden na een training, cursus of opleiding. Terug op de werkvloer kunnen situaties soms anders verlopen dan verwacht. Onze coaches helpen je om de geleerde lessen in de praktijk te brengen.

Programma

Onderstaande onderwerpen komen gedurende deze tweedaagse training De monteur als ambassadeur aan bod. De verschillende modellen en theorieën krijg je uitgelegd tijdens het realistisch oefenen met de onderwerpen.

DAG 1:

  • Inzicht in service en klantbeleving
  • Bewustwording van de ambassadeursrol en situationeel handelen
  • Effectief omgaan met verschillende type klanten: Platina-model
  • De A.O.R.T.A. bezoekprocedure bij de klant
  • De eerste indruk en (samen)werken vanuit contact met de klant
  • Je persoonlijke uitstraling als monteur

DAG 2:

  • Verbale en non-verbale communicatieve vaardigheden
  • Richtlijnen en etiquette
  • In de schoenen van de klant: empathie
  • Leren omgaan met lastige (klanten)situaties
  • Besluitvorming bij klanten
  • Huidige klantbehoeften uitzoeken
  • Verbale en non-verbale communicatie
  • Persoonlijk plan van aanpak

Onze aanpak

Leren gaat volgens ons verder dan de theorie in het leslokaal. Wij hebben voor al onze deelnemers een online leerplatform ontwikkeld waarop ze onmiddellijk na de inschrijving toegang hebben tot het lesmateriaal en reeds aan de slag kunnen met een voorbereidingsopdracht. Tijdens de training is er veel ruimte voor interactie met zowel de trainer als de andere deelnemers. Wij proberen de training bovendien zo persoonlijk en praktijkgericht mogelijk te maken aan de hand van zelfanalyses, oefeningen, discussies en ervaringsuitwisselingen.

Wij adviseren om ten minste twee uur zelfstudie in te plannen per week gedurende de doorlooptijd van deze training.

Wie is mijn trainer?

Onze trainers zijn specialisten in hun vak. Bovendien weten zij jou als geen ander interessante trainingen te geven waarin ze hun kennis vertalen naar handvatten die jij kan toepassen in het werkveld.

Certificaat

Je ontvangt het certificaat De monteur als ambassadeur als je beide trainingsdagen aanwezig bent geweest en actief hebt meegedaan.

 

Lees meer
Group 197 Training De monteur als ambassadeur downloaden
Het STAP-budget is op. STAP-budget.nl gaat verder als Opleidingvinden.nl.

Vind je opleiding met kwaliteitskeurmerk en blijf op de hoogte van nieuwe subsidies op Opleidingvinden.nl.

Aanbieder
IMK Opleidingen
IMK Opleidingen