Jump
Ontdek wat deze STAP Opleiding jou kan bieden!

Training Hospitality Management

Gastvrijer en klantgerichter te werk gaan? Tijdens deze training krijg je praktische tips om je klant meer centraal te stellen.
Deelnemerskosten
€ 1.000,00
incl. btw
Start- en einddatum individueel op locatie of online
Ieder moment te starten
Opleidingsinformatie
Opleidingssoort
Training
Opleidingsmethode
Individueel op locatie of online
Type certificaat/diploma
Deelnamecertificaat
Naam
Certificaat van Deelname
Opleidingsduur
1 dag
Aantal lesdagen
1
Min. deelnemers
1
Max. deelnemers
10
Studiebelastingsuren
6
Taal in opleiding
Nederlands
Vooropleiding en toelatingscriteria
Vooropleiding
Geen opleiding vereist
Gastvrijer en klantgerichter te werk gaan? Tijdens deze training krijg je praktische tips om je klant meer centraal te stellen.
Training Hospitality Management
Training Hospitality Management

Training Hospitality Management
Tijdens de training hospitality management staat gastvrijheid centraal. Klanten zich welkom laten voelen en faciliteren waar het kan en nodig is. Het zogeheten wow-effect creëren en een prettige en fijne manier van communiceren met klanten en collega’s. Je vindt het leuk om het anderen naar hun zin te maken. Het inleven in de wensen en behoeftes van klanten en hier zo goed mogelijk aan voldoen is voor jou de standaard.

&

...

Training Hospitality Management
Tijdens de training hospitality management staat gastvrijheid centraal. Klanten zich welkom laten voelen en faciliteren waar het kan en nodig is. Het zogeheten wow-effect creëren en een prettige en fijne manier van communiceren met klanten en collega’s. Je vindt het leuk om het anderen naar hun zin te maken. Het inleven in de wensen en behoeftes van klanten en hier zo goed mogelijk aan voldoen is voor jou de standaard.

 

Inleiding Training Hospitality Management
Werk jij in de horeca, heb je een facilitaire of ondersteunende rol of maak je het anderen graag naar hun zin? Dan is de training hospitality management of gastvrijheidstraining interessant voor jou of jouw afdeling. Door dieper in te gaan op de betekenis van gastvrijheid en hoe je hieraan kunt voldoen door vooruitstrevend en innovatief te zijn. Ook het efficiënter afhandelen van klachten en vragen door klantsignalen te herkennen en hierop in te spelen zijn onderdeel van de training hospitality management.


Wat wordt er tijdens de training hospitality management behandeld?
De training hospitality management kan uit verschillende onderwerpen bestaan, altijd toegespitst op jouw situatie of de organisatiebehoefte. Vanuit die behoefte stellen wij een training op maat samen. Wij geloven namelijk niet in het principe open inschrijving en werken uitsluitend met maatwerktrainingen. Hierdoor is het voor iedere deelnemer interessant op zijn of haar eigen niveau en leerbehoefte. Denk niet dat een training voor jou niet geschikt is, want we kunnen deze zo samenstellen dat gastvrijheid in bedrijf straks ook binnen jullie organisatie een vanzelfsprekendheid is. Onderwerpen die mogelijk aan bod komen tijdens de training hospitality management zijn:

  • Creëren van een wow-effect
  • Wat is gastvrijheid?
  • Basisprincipes van klantgerichtheid
  • Houding & gedrag herkennen en inzetten
  • Zet de klant centraal
  • Inspelen op de klantbeleving
  • Service en klachtafhandeling
  • Gesprekstechnieken en samenwerkingstechnieken
  • Effectief communiceren

Deze training, gericht op gastvrijheid, helpt je klanten beter te woord te staan en beter om te gaan met klachten en vragen. Het herkennen van wensen, behoeftes en koopsignalen van klanten zal je helpen om het maximale eruit te halen.

 
Wat leer ik tijdens een training hospitality management?
Ben jij voornemens om de training hospitality management te volgen? Deze training geeft je inzicht in verschillende technieken en factoren om zo goed mogelijk in te spelen op de beleving van de klant. Je krijgt handvatten om een meer open en gastvrije houding naar de klant uit te stralen. We inspireren je om onderscheidend te zijn naar klanten en een wow-gevoel te creëren. Door meer gastvrijheid uit te stralen, zal dit uiteindelijk zorgen voor meer tevreden klanten, zowel intern als extern. Met een verzamelnaam noemen we dat ook wel gastvrijheid in bedrijf creëren.


Maak kennis met onze persoonlijke werkwijze

Bij BTR Trainingen staan de deelnemers centraal. Jullie leerdoelen en -behoeftes zijn de basis van de training hospitality management. We starten met een persoonlijke intake om meer informatie te verzamelen over de precieze leervraag. Op basis daarvan kiezen we één van onze ervaren trainers die expert is op dat vakgebied. Vervolgens vindt er een kennismaking plaats tussen de trainer en de deelnemer om de inhoud van de gastvrijheidstraining te kunnen bepalen. Daarnaast vinden we het heel belangrijk dat er een klik is tussen de trainer en de deelnemers. Alleen dan kun je het maximale in jezelf naar boven halen. Op basis van het kennismakingsgesprek schrijven wij een adviesvoorstel en gaan we data kiezen waarop de training plaats kan vinden.

Lees meer
Hoe vraag ik STAP-budget aan?
1
Stap 1: Reserveer je plek
Klik rechtsboven op de gele knop 'Ik wil me aanmelden' en ga naar website van de aanbieder en meld je vandaag nog aan voor de opleiding om je plek te reserveren.
2
Stap 2: Ontvang je STAP-aanmeldingsbewijs
Na je aanmelding bij de opleider ontvang je van de opleider een STAP-aanmeldingsbewijs dat je nodig hebt voor je STAP-aanvraag bij UWV.
3
Stap 3: Vraag STAP-budget aan!
Start op 2 januari vlak voor 10.00 uur je STAP-aanvraag bij UWV, want op=op! Meld je aan voor onze nieuwsbrief zodat we je een reminder kunnen sturen.
Aanbieder
Wij worden enthousiast van het leveren van maatwerk en kwaliteit. Iedere training wordt geschreven op basis van de leerbehoeftes van deelnemers en organisaties.
BTR Trainingen
BTR Trainingen
NRTO
NRTO
CRKBO
CRKBO
SKJ
SKJ
Tel mee met Taal
Tel mee met Taal
Ik heb een vraag aan deze aanbieder
Lees hier ons Privacy statement