Jump
Ontdek wat deze STAP Opleiding jou kan bieden!

Training Klantgericht Communiceren

Wil je aan de verwachtingen van de klant voldoen of dit zelfs overtreffen? Heb je veel klantcontact? Dan is deze training klantgericht communiceren geschikt voor jou!
Deelnemerskosten
€ 1.000,00
incl. btw
Start- en einddatum individueel op locatie of online
Ieder moment te starten
Opleidingsinformatie
Opleidingssoort
Training
Opleidingsmethode
Individueel op locatie of online
Type certificaat/diploma
Deelnamecertificaat
Naam
Certificaat van Deelname
Opleidingsduur
1 dag
Aantal lesdagen
1
Min. deelnemers
1
Max. deelnemers
10
Studiebelastingsuren
6 per dag
Taal in opleiding
Nederlands
Vooropleiding en toelatingscriteria
Vooropleiding
Geen opleiding vereist
Wil je aan de verwachtingen van de klant voldoen of dit zelfs overtreffen? Heb je veel klantcontact? Dan is deze training klantgericht communiceren geschikt voor jou!
Training Klantgericht Communiceren
Training Klantgericht Communiceren

Training Klantgericht Communiceren
Wil je aan de verwachtingen van de klant voldoen of dit zelfs overtreffen? Heb je veel klantcontact en vind je het belangrijk een goede indruk achter te laten? Wil je weten wat klantgericht communiceren precies is? In deze training staan de wensen van de klant centraal. Je leert het verschil tussen klantvriendelijkheid en klantgerichtheid en werkt aan een klantgerichte houding, uitstraling en communicatie.

 

...

Training Klantgericht Communiceren
Wil je aan de verwachtingen van de klant voldoen of dit zelfs overtreffen? Heb je veel klantcontact en vind je het belangrijk een goede indruk achter te laten? Wil je weten wat klantgericht communiceren precies is? In deze training staan de wensen van de klant centraal. Je leert het verschil tussen klantvriendelijkheid en klantgerichtheid en werkt aan een klantgerichte houding, uitstraling en communicatie.

 

Inleiding Training Klantgericht Communiceren
De training klantgericht communiceren is gericht op personen die direct contact hebben met klanten en zijn of haar klantgerichtheid wil verbeteren en naar een hoger niveau wil brengen. Je leert de verwachtingen van de klant te overtreffen en je krijgt handvatten voor het omgaan met lastige klanten. In deze praktische training leer je daadwerkelijk klantgericht communiceren en zo een bijdrage te leveren aan de organisatiedoelstellingen.

 

Uit welke onderdelen bestaat de training?
De training klantgericht communiceren kan uit verschillende onderwerpen bestaan, altijd toegespitst op jouw persoonlijke situatie of de organisatiebehoefte. Vanuit die behoefte stellen wij een training op maat samen. Hierdoor is het voor iedere deelnemer interessant op zijn of haar eigen niveau en leerbehoefte. Onderwerpen die mogelijk aan bod komen tijdens de training zijn:

  • Kenmerken van klantgericht communiceren
  • Omgaan met verschillende klanttypen
  • Verschil klantvriendelijkheid en klantgerichtheid
  • Klantwensen en klantbehoeften
  • Houding en uitstraling naar je klanten
  • Communicatie met je klanten
  • Klantverwachtingen overtreffen
  • Je persoonlijke klantgerichtheid
  • Omgaan met weerstanden, emoties en conflicten

Wat leer ik tijdens de training?

De training is erop gericht om jouw klantgerichtheid naar een hoger niveau te tillen. Dat doen we te doen door je inzichten te geven in de wensen en behoeften van je klanten en op welke wijze je hier optimaal mee om kunt gaan. Daarbij is het belangrijk dat je je de aspecten van klantgerichtheid en klantvriendelijkheid eigen maakt. Het vertalen van klantgerichtheid naar je dagelijkse werkzaamheden wordt daarmee voor jou een stuk eenvoudiger na het volgen van een training klantgericht communiceren. Ben je bang dat je goede relatie met de klant geen stand houdt? Geen zorgen. Wij gaan uit van het principe van positieve benadering.

Bel met ons!

 
Hoe wij te werk gaan
Bij BTR Trainingen staan de deelnemers centraal. Jullie leerdoelen en-behoeftes zijn de basis van iedere training die wij verzorgen. We starten met een persoonlijke intake om meer informatie te verzamelen over de precieze leervraag. Op basis daarvan kiezen we één van onze ervaren trainers die expert is op dit vakgebied. Vervolgens vindt er een kennismaking plaats tussen de trainer en de deelnemer om de inhoud te bespreken. Daarnaast vinden we het belangrijk dat er een klik is tussen de trainer en de deelnemers. Op basis hiervan schrijven wij een adviesvoorstel en gaan we data kiezen waarop de training plaats kan vinden. In hetzelfde adviesvoorstel maak je ook kennis met onze praktisch ingestelde trainers.

 

Wat kost een training klantgericht communiceren?
Dit is een vraag die wij vaak gesteld krijgen van klanten. Het is echter onmogelijk om de kosten te kunnen bepalen, aangezien we niet bekend zijn met jouw vraagstuk. Ieder vraagstuk en iedere organisatie vraagt om een andere manier van trainen. Op basis van de input die wij vergaren tijdens het kennismakingsgesprek wordt een training samengesteld en gekeken wat daarvan de kosten zijn. Omdat de duur en de inhoud worden aangepast op de organisatie, kunnen de kosten verschillen. We schetsen daarom een kostenplaatje tijdens het adviesvoorstel. Wil je hier meer over weten? We staan je graag telefonisch te woord om onze werkwijze verder toe te lichten.

Lees meer
Hoe vraag ik STAP-budget aan?
1
Stap 1: Reserveer je plek
Klik rechtsboven op de gele knop 'Ik wil me aanmelden' en ga naar website van de aanbieder en meld je vandaag nog aan voor de opleiding om je plek te reserveren.
2
Stap 2: Ontvang je STAP-aanmeldingsbewijs
Na je aanmelding bij de opleider ontvang je van de opleider een STAP-aanmeldingsbewijs dat je nodig hebt voor je STAP-aanvraag bij UWV.
3
Stap 3: Vraag STAP-budget aan!
Start op 2 januari vlak voor 10.00 uur je STAP-aanvraag bij UWV, want op=op! Meld je aan voor onze nieuwsbrief zodat we je een reminder kunnen sturen.
Aanbieder
Wij worden enthousiast van het leveren van maatwerk en kwaliteit. Iedere training wordt geschreven op basis van de leerbehoeftes van deelnemers en organisaties.
BTR Trainingen
BTR Trainingen
NRTO
NRTO
CRKBO
CRKBO
SKJ
SKJ
Tel mee met Taal
Tel mee met Taal
Ik heb een vraag aan deze aanbieder
Lees hier ons Privacy statement