
Emailmarketing advanced



Voor wie?
Ben jij als marketeer verantwoordelijk voor de e-mailmarketing binnen je bedrijf en wil je dit krachtige marketingmiddel naar een hoger niveau brengen? Dan is deze training geschikt voor jou. Je leert hoe je e-mailmarketing strategisch inzet, hoe je zorgt voor kwalitatieve opt-in en hoe je, deze opt-in aanzet tot actie. Maar ook leer je de resultaten van je e-mailcampagnes te analyseren en welke beslissingen je kunt nemen op basis van je analyse.
Voor wie?
Ben jij als marketeer verantwoordelijk voor de e-mailmarketing binnen je bedrijf en wil je dit krachtige marketingmiddel naar een hoger niveau brengen? Dan is deze training geschikt voor jou. Je leert hoe je e-mailmarketing strategisch inzet, hoe je zorgt voor kwalitatieve opt-in en hoe je, deze opt-in aanzet tot actie. Maar ook leer je de resultaten van je e-mailcampagnes te analyseren en welke beslissingen je kunt nemen op basis van je analyse.
Voorinschrijving
Indien je voor deze opleiding het STAP-Budget wilt gebruiken, dan is een voorinschrijving mogelijk. Een voorinschrijving is geheel vrijblijvend en zonder verplichtingen. Wij houden je dan op de hoogte van de ontwikkelingen. Vooraanmelden? Klik aan de rechterzijde op de gele knop "Ik wil me aanmelden".
Programma
Tijdens deze training zet je een vervolgstap om e-mailmarketeer professional te worden. Je gaat terug naar de basis: hoe bouw ik een ijzersterke basis om van daaruit echt de volgende stap te kunnen zetten. De training ziet er als volgt uit:
- Hoe bereikt mijn mail de inbox van de ontvanger (dit is niet vanzelfsprekend);
- Wat zijn de belangrijkste automatische e-mailcampagnes volgens de customer lifecycle en hoe pas ik deze toe;
- Het uitwerken van je eigen geavanceerde automatische e-mailcampagne.
Na deze training beschik je over de volgende vaardigheden:
- Weet je een sterke basis neer te zetten voor e-mailmarketing;
- Weet je hoe jezelf invloed kunt uitoefenen om je e-mails de inbox te laten bereiken;
- Weet je welke automatische e-mailcampagnes thuis horen in customer lifecycle én welke het meest waardevol zijn.




