
SEA basis


Voor wie?
Houd jij je binnen je organisatie bezig met Google Ads of wil je hiermee starten? Dan is deze training geschikt voor jou! In deze training ontdek je hoe je met Google Advertenties de online zichtbaarheid vergroot en je in contact komt met jouw doelgroep.
Voorinschrijving
Indien je voor deze opleiding het STAP-Budget wilt gebruiken, dan is een voorinschrijving mogelijk. Een voorinschrijving is geheel vrijblijvend e
Voor wie?
Houd jij je binnen je organisatie bezig met Google Ads of wil je hiermee starten? Dan is deze training geschikt voor jou! In deze training ontdek je hoe je met Google Advertenties de online zichtbaarheid vergroot en je in contact komt met jouw doelgroep.
Voorinschrijving
Indien je voor deze opleiding het STAP-Budget wilt gebruiken, dan is een voorinschrijving mogelijk. Een voorinschrijving is geheel vrijblijvend en zonder verplichtingen. Wij houden je dan op de hoogte van de ontwikkelingen. Vooraanmelden? Klik aan de rechterzijde op de gele knop "Ik wil me aanmelden".
Programma
- Je leert hoe het Ads veilingsysteem werkt en alle basisbegrippen;
- Je gaat een zoekwoordonderzoek doen en winstgevende zoektermen te selecteren;
- Je gaat onderscheidende advertentieteksten schrijven;
- Je leert welke campagne-instellingen het meest effectief zijn;
- Je leert alle advertentie-extensies kennen en hoe je ze moet inzetten;
- Je leert de basis voor een succesvolle account- en campagnestructuur;
- Je leert wat de kwaliteitsscore is en wat voor invloed dit heeft op je campagne;
- Je leert om zelfstandig een volwaardige zoeknetwerk campagne op te zetten;
- Je leert hoe je de resultaten kan meten en hoe je hierop kan bijsturen.;
- Korte kennismaking met Performance Max.
Na deze training beschik je over de volgende vaardigheden:
- Ben je in staat om verschillende soorten Google Ads campagnes op te zetten;
- Ben je op de hoogte van de laatste ontwikkelingen binnen Google Ads;
- Weet je hoe je deze ontwikkelingen integreert in jouw marketingstrategie.




