
UX & Conversieoptimalisatie basis



Voor wie?
Wil je jouw website, webshop of app toegankelijker maken voor je bezoekers? En wil je ontdekken hoe je de eindgebruikers enthousiast maakt om tot conversie over te gaan? Dan is deze training iets voor jou! Tijdens de training user testing en conversieoptimalisatie kruip je in het hoofd van de eindgebruiker en leer je UX-technieken te gebruiken om de gebruikersvriendelijkheid en het conversiepercentage van jouw platformen te verhogen.
Voor wie?
Wil je jouw website, webshop of app toegankelijker maken voor je bezoekers? En wil je ontdekken hoe je de eindgebruikers enthousiast maakt om tot conversie over te gaan? Dan is deze training iets voor jou! Tijdens de training user testing en conversieoptimalisatie kruip je in het hoofd van de eindgebruiker en leer je UX-technieken te gebruiken om de gebruikersvriendelijkheid en het conversiepercentage van jouw platformen te verhogen.
Voorinschrijving
Indien je voor deze opleiding het STAP-Budget wilt gebruiken, dan is een voorinschrijving mogelijk. Een voorinschrijving is geheel vrijblijvend en zonder verplichtingen. Wij houden je dan op de hoogte van de ontwikkelingen. Vooraanmelden? Klik aan de rechterzijde op de gele knop "Ik wil me aanmelden".
Na deze training beschik je over de volgende vaardigheden:
- Ben je op de hoogte van de laatste ontwikkelingen binnen user testing en conversie-optimalisatie;
- Weet je welke tools je zou kunnen inzetten;
- Weet je hoe je obstakels kunt identificeren (door middel van de tools) en welk proces je moet door lopen om ze op te lossen;
- Weet je wat user testing is en waar je rekening mee moet houden;
- Weet je wat A/B-testen zijn;
- Weet je wat user testing is en waar je rekening mee moet houden.




