Jump
Ontdek wat deze STAP Opleiding jou kan bieden!

Digital Marketing advanced opleiding

De Digital Marketing Advanced opleiding is bedoeld voor degene die de basis van digital marketing onder de knie heeft en klaar is voor een verdiepingsslag.
Deelnemerskosten
€ 2.722,50
incl. btw
Start- en einddata in een groep op locatie of online
Start:
31-05-2022
Eind:
19-07-2022
Inschrijving:
Vol
Start:
06-10-2022
Eind:
01-12-2022
Inschrijving:
Er is nog plek
Opleidingsinformatie
Opleidingssoort
Training
Opleidingsmethode
In een groep op locatie of online
Type certificaat
Certificaat
Opleidingsduur
8 weken
Min. deelnemers
4
Max. deelnemers
10
Studiebelastingsuren
3 per week
Aantal lesdagen
8
Tijdstip
Middag, Ochtend, Overdag
Vooropleiding en toelatingscriteria
Vooropleiding
Basiskennis digital marketing is wel gewenst.
De Digital Marketing Advanced opleiding is bedoeld voor degene die de basis van digital marketing onder de knie heeft en klaar is voor een verdiepingsslag.
image

Voor wie?

Heb jij basiskennis van digital marketing en wil jij een verdiepingsslag maken? Volg dan nu de opleiding Digital Marketing Advanced. Deze opleiding is bedoeld voor degene die de basis van digital marketing onder de knie heeft en klaar is voor een verdiepingsslag. In de Advanced opleiding ga je hands-on bezig met digital marketing en leer je het geleerde toe te passen in de praktijk.

Voorinschrijving

Indien je

...

Voor wie?

Heb jij basiskennis van digital marketing en wil jij een verdiepingsslag maken? Volg dan nu de opleiding Digital Marketing Advanced. Deze opleiding is bedoeld voor degene die de basis van digital marketing onder de knie heeft en klaar is voor een verdiepingsslag. In de Advanced opleiding ga je hands-on bezig met digital marketing en leer je het geleerde toe te passen in de praktijk.

Voorinschrijving

Indien je voor deze opleiding het STAP-Budget wilt gebruiken, dan is een voorinschrijving mogelijk. Een voorinschrijving is geheel vrijblijvend en zonder verplichtingen. Wij houden je dan op de hoogte van de ontwikkelingen. Vooraanmelden? Klik aan de rechterzijde op de gele knop "Ik wil me aanmelden".

 

Programma

De opleiding is opgedeeld in twee delen. De 'Start trainingen' en vervolgens is de opleiding uit te breiden met de OWNED trainingen die gericht zijn op SEO Techniek & Content, SEO Outreach & Linkbuilding, social media organic en e-mailmarketing.

 

Challenges & Digitale strategie
Tijdens de training leer je heldere en realistische doelen formuleren. Deze doelen onderbouw je door het in kaart brengen van je doelgroep, je persona's en customer journey. Op deze manier zorg je ervoor dat alle activiteiten elkaar versterken en jij een sterk strategisch plan kan ontwikkelen.
Na deze training beschik je over de volgende vaardigheden:

  • Weet je de waarde van een goede online strategie;
  • Weet je hoe je ervoor zorgt dat je channel strategie bijdraagt aan marketing en business doelstellingen;
  • Weet je hoe je de basis moet neerzetten voordat je begint met de marketing.

Data & Dashboarding

De data die Google Analytics verzameld is gigantisch. Gebruikers data is misschien wel de belangrijkste data op je website. Het geeft je inzichten over je website, vindbaarheid van je merk en/of product en ga zo maar door. Met deze advanced training zet je echt de volgende stap in de wereld van Google Analytics. Welke data is nu echt belangrijk en hoe analyseer je deze data? Welke tools kunnen je daarbij helpen en hoe gebruik je deze tools op een juiste manier? Hoe ontwikkel je een KPI-dashboard op basis van data uit Google Analytics en waar moet dit dashboard aan voldoen? Als je antwoord wilt op deze vragen is deze training voor jou!

Na deze training beschik je over de volgende vaardigheden:

  • Weet je welke data belangrijk is om te analyseren;
  • Ben je in staat de juiste tools te selecteren en te gebruiken;
  • Kun je een KPI-dashboard bouwen aan de hand van de juiste criteria.

Concept & Content

Deze training is voor iedereen op strategisch en/of creatief vlak meer wil doen met contentmarketing en de basis al onder de knie heeft. Je gaat een creatief concept uitdenken, pakkende content creëren en aan de slag met een 3H-model. 

Na deze training beschik je over de volgende vaardigheden:

  • Ben je in staat een strategie en tactiek op het gebied van content op te zetten;
  • Weet je hoe je een creatief concept uitdenkt;
  • Heb je geleerd hoe je pakkende content creëert.

UX - user testing & Conversieoptimalisatie

Zijn de termen UX en CRO jou bekend? En wil jij de gebruikerservaring op je website blijven verbeteren zodat de doelgroep de optimale beleving krijgt als ze jouw website bezoeken? Dan is de Advanced training User eXperience en CRO iets voor jou. Je leert om maximaal rendement te halen uit je doelgroep. Hoe vind je obstakels, hoe doe je een verantwoorde gebruikerstest, wat komt er kijken bij A/B-testing en hoe zorg je ervoor dat de doelgroep converteert. Een training waarbij je echt de volgende stap zet in jouw kennis op het gebied van UX en CRO.

Na deze training beschik je over de volgende vaardigheden:

  • Weet je waar je moet beginnen met CRO en hoe je hier een vervolg aan geeft;
  • Weet je welke tools je in kunt zetten;
  • Kun je hypotheses en testplannen opstellen.

SEA deel 1: Video & Display advertising

Video & Display Advertising is een onderdeel van online advertising. Tijdens deze training leer je video en display advertising in te zetten om de naamsbekendheid van een merk, product of dienst te vergroten, om nieuwe bezoekers te bereiken en sales of leads te genereren. Je leert om per fase aparte Kpi's te bepalen en de video en display advertenties goed door te meten.

Na deze training beschik je over de volgende vaardigheden:

  • Ben je in staat om je video en display campagnes te optimaliseren;
  • Ben je in staat om het juiste advertentieformaat te gebruiken;
  • Ben je op de hoogte van de laatste ontwikkelingen binnen display advertising;
  • Weet je de nieuwste tips & Tricks voor video advertising.

SEA deel 2: Search Engine Advertising

Search Engine Advertising, ook wel SEA genoemd, is een onderdeel van online advertising. Tijdens deze training ga je dieper in op het gebied van Search Engine Advertising en leer je betaalde advertenties voor je producten en diensten in te zetten. Je krijgt antwoord op de vragen 'hoe zet je SEA effectief in, wat bepaalt het succes van een SEA-campagne en hoe zorg je ervoor dat je deze goed meet en goed analyseert.

Na deze training beschik je over de volgende vaardigheden:

  • Ben je in staat om responsive advertentieteksten te schrijven;
  • Ben je in staat om dynamische zoekadvertentie-campagne op te zetten;
  • Weet je wat de best practices zijn voor een winstgevende search campagne;
  • Weet je welke optimalisatiestrategieën werken voor campagnes.

Social Advertising deel 1: Facebook, Instagram, Snapchat + adverteren met funnel

Deze training is voor iedereen die al enige kennis heeft bij het opstellen van social ads. Tijdens deze training leer je hoe je effectieve social ads kunt opzetten in Facebook, Instagram en Snapchat. Je gaat aan de slag met de targeting, meetbaarheid en het See Think Do Care model. 

Na deze training beschik je over de volgende vaardigheden:

  • Het See-Think-Do-Care model toe te passen;
  • Targeting op Facebook en Instagram in te richten;
  • Meetbaarheid op Facebook en Instagram in te richten;
  • Snapchat advertising volledig in te richten;
  • Ben je bekend met de gevorderde functies van Social media advertising.

Social Advertsing deel 2: LinkedIn & Pinterest + meetbaarheid & Optimalisatie

Deze training is er voor iedereen die de basisprincipes van Social Advertising kent en zich wil verdiepen in het adverteren binnen LinkedIn en Pinterest. Daarnaast leer je hoe je advertenties meetbaar maakt en hoe je resultaten beoordeelt.

Na deze training beschik je over de volgende vaardigheden:

  • Social Ads meetbaar te maken en te optimaliseren;
  • Metrics te beoordelen;
  • Een advertentie op te maken binnen LinkedIn en Pinterest;
  • Ben je bekend met de gevorderde functies van Social media advertising.
Lees meer
Group 197 Opleiding Digital Marketing advanced downloaden
Hoe vraag ik STAP-budget aan?
1
Stap 1: Reserveer je plek
Klik vanaf deze pagina door naar de aanbieder, meld je aan voor de opleiding, en gebruik het STAP-aanmeldingsbewijs van de aanbieder voor de STAP-budget aanvraag bij UWV.
2
Stap 2: Is aanvraag mogelijk?
Op onze homepage zie je of en wanneer het aanvragen van STAP-budget bij UWV mogelijk is. Is aanvragen mogelijk? Dien direct je aanvraag in. En anders, wacht af tot aanvragen weer mogelijk is.
3
Stap 3: Zit er klaar voor!
Dien direct na start van de subsidie-aanvraagtermijn je aanvraag in, want op=op! Meld je aan voor onze nieuwsbrief zodat we je hiervoor een reminder kunnen sturen.
Aanbieder
Adwise Academy werkt met een unieke combinatie van denken én doen. Elke training koppelt theorie aan praktische voorbeelden van award winning cases.
Adwise Academy
Adwise Academy
NRTO keurmerk
NRTO keurmerk
E-academy learning partner
E-academy learning partner
Ik heb een vraag aan deze aanbieder
Lees hier ons Privacy statement